Wednesday, July 28, 2010

Patah tumbuh hilang berganti, mengertilah…

walaupun berbeza zahirnya, terimalah……………………………………..lululu~

oopss…sapa tau sapa tau lagu pe??? hehehe  ;P

huhu

Walking Path of Heaven, Ruler of All…itu la nama blog aku dulu…sapa ingat sapa ingat??? =.=

hehe

Satu hari, Yang Berprinsip bertanya kepada Yang Tinggi Kedudukannya…

Yang Berprinsip: Hang delete ke blog hang?

Yang Tinggi Kedudukannya: Yer…

Yang Berprinsip: Erm…sebab pe…

Yang Tinggi Kedudukannya: Erm…sebab…bla bla bla…

hoho

Tapi disebabkan peristiwa tersebut, maka aku pun tergerak untuk buka semula…kata2 dia telah membuat aku tersedar dan terfikir dan tergerak dan terbang (merapu dah la 2…=.=)

haha

Yup…pastuh aku sedar…sebenarnya, aku sayang blog aku…MAAFKAN AKU WAHAI BLOG…tapi aku xtau nak revive balik camana…tapi URL tetap leh pakai…dan posting2 aku dulu masih ada lam windows live writer aku…huhu…seb bek…dan tergelak aku baca balik post aku dulu…ada satu post tuh aku ada tulis

“Aku mesti tergelak kalau aku baca balik pe aku tulis…”

c979851611b0fb6f7a99a30123206fd61250428352_fullI’m Sakuragi…you are Haruko…>_<*blush3*

dan betul…hohoho

hurm

Macam2 dah berlaku…terlalu banyak kenangan…dan blog aku tuh adalah salah satunya…disebabkan ketidaksabaranku, aku telah membuang kenangan2ku…huhuhu

erm

Hari ni, aku sedar…seperti Yang Berprinsip pernah sebut, “…a moment to remember…” dan betul kata2nya (padahal tajuk movie korea…ekeke)…there is always if not much at least a moment you should and want to remember…dan sebab tu la blog baru ni pun dinamakan dengan frasa tersebut…aiseh, kosa kata xnak kalah…ekeke

hehe

Sejak akhir2 ni, aku juga sedar, aku kurang sabar…pelik gak aku…so, ni la bagus ada blog, boleh luah, bila dah luah, barulah pemikiran3 positif muncul dan muhasabah diri menjelma…haha, apa punya ayat daa…=.=

erm

…dan terima kasih kepada Yang Berprinsip…because you make me realize and think over what I did…I really appreciate for everything you did…and T_T I’m sorry…for me, YOU ARE THE BEST!!! y^_^y

erm

…but I’m not doing well…bukan sakit…ekeke…I mean I’m not doing thing properly…just not enough or correct…I should do better…now, I’m saying it…so, I should start doing everything properly and appropriately from now on…(saja ja tulis omputih sebab nak warm up tulis report nanti…ekeke…poyo!)

ekeke

ok…cukup lah…ckit2 dah la sesi pemulihan dan pengenalan…hehe…So, remember

“A MOMENT TO REMEMBER…^_^_~”

Wassalam…~

Pizza/Sikit:

-orang komen aku saiko aku rambling…erm…ok…aku tau apa yang aku cakap…tapi aku mungkin tak menyampaikan dengan efektif untuk bagi orang faham…dan aku selalu bagi orang kompius ngan apa aku cakap…so, aku sedar clap aku…dan tau sbb pe…just, I’ll take my time to change all over…I cannot gerenti (lupe lak gerenti lam omputih eja camna…hahaha) that I can totally change in a short time, just I’ll take it easy…and others should take it easy too…^_~

-dan aku x serius…seriously not serious!!! =.=??? dan sekarang penghijrahan perlu dibuat…aku fikir…bukannya aku men2 je…tapi aku tunjuk aku men2…ekekeke

-Wallahua’lam…~

4 comments:

wahaha,,
dah tak ada walking through path of heaven, a man who rules of all? kikiki,,
tahniah2,,

la pak cik ang tukar wat 'umah ' len dah ka??? ceh3x..

Post a Comment

Like3 it or not??? y^_^y

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More