Saturday, August 28, 2010

Selagi ada waktu…

…selagi ada rindu…

…biar beribu batu…

…ingin aku bertemu…luu~

…ngah layan lagu ni masa mengarang post kali nih…aku ngah usha3 gambar3 masa3 kat3 ict dulu3…buat aku terkenang dan terfikir…ku rasa…banyak juga masa2 tuh…yang masa suma orang tersenyum riang dan gembira…tapi aku tak…~

…ada masa2 yang patut nya aku juga tersenyum riang dan enjoying the times…but aku tak…waktu2 hati rasa pedih, sedih, pilu dan sayu…tak tersenyum…kalau senyum pun, nampak tak gembira…~

…waktu2 yang meletihkan diri…waktu2 yang mengecewakan…waktu2 yang buat aku fikir, apa yang aku harapkan sebenarnya…tapi itulah yang berlaku…dan aku kehilangan senyuman yang tak dapat lagi aku buat untuk waktu2 macam tu…sebab memang tak boleh nak ulang kan…ruginya aku…~

…memang rugi…banyak benda aku nak wat…banyak sebab aku nak senyum…tapi mengapa banyak aku tak leh buat…mengapa ada sebab untuk aku tak senyum…~

…tapi aku boleh lupa suma tu…suma yang tak gembira tu…sebab kekadang suma tu wat aku tersenyum sekarang…buat aku tergelak sorang3…tapi, masih ada rasa rugi…~

…perasaan kecewa tu…aku tak nak rasa lagi dah…dan tak nak ada orang len rasa camtu gak…bila ada orang rasa, aku pulak akan rasa, apa yang teruk sangat bagi aku, ada yang rasa lagi teruk…~

…tapi, mungkin sebenarnya sama2 rasa…sama saja…sebab ketakdiran yang selalu dianggap kebetulan…tak sedar, tapi sebenarnya mengakui juga dalam hati, itulah suratan…~

…aku bukan nak sampaikan rasa sedih, walaupun pada mulanya memang disebabkan oleh rasa sedih…kerana hati juga tenang kerananya…bahawa pengorbanan yang dibuat tak pernah untuk rasa berbaloi…tapi kerana kasih dan sayang…:)~

…tiba3 bunyi gitar…teneneneneng…”Jaadu…teri nazar…khushboo…tera badan…tu hakal yanakar…tuhakal yanakar…tuhai meeeeri _ _ _ _ _ ;P”

lululululululululululu~

“…selepas kesusahan ada kesenangan…”

Wallahua’lam…~

p/s: mesej p/s pagi tadi wat aku terharu…;P

0 comments:

Post a Comment

Like3 it or not??? y^_^y

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More